10 Mart 2011 Perşembe

"Allahım ben napıyorum burda" dediğin cinnetine yenildiğin bir an varmı?

eğer aynı sözü bir kez daha kendimize söylersek ciddi bir hesaplaşmaya ramak kalmıştır..
bu kez harekete eller ensede kenetli başlanır..kafa bacakların arasından öne atılır. ensedeki eller kafanın tepesini aşıp, gözlerden geçip çeneye gelmiştir. başa döülmüştür. gözler kapatılır. düşünce başlar *..."Allahım ben napıyorum burda"
kaç gündür hergün bu siteden ve diğer bildiğim bütün duaları okumaya çalıştım hergün.sevdiğimin resmini eline aldım üstüne okudum beni arasın diye amacım sadece yüzyüze gelip konuşmak niyetini öğrenmekti.devam edip etmeyeceğini bu ilişkiye.çünkü pat diye sebepsiz yere telime cvp vermemeye başlamıştı bir aydır hiç görüşmedik.dualara sarıldım.acaba diyorum yanlış bişeylermi yapıyoruz burdaki uygulamalar içersinde?kimisi büyü tılsım kimisi dua ne 11 adım kaldı ne 21 adım ne resme okuma ne Ya şedidel batşi duası ki bunlar en tesirliymiş ve bunlar belkide tılsım büyü ve biz bunları okuyarak belkide karşı tarafı kendimizden soğutuyoruz,bazı forumlarda bu tür uygulamaları yapan arkadaşların yazdığına göre,ne aramış ne sormuş,dahası duayı okuyan daha çok arama isteği duymuş.bende az önce dayanamayıp aradım açmadı telini.sizce ne düşünmeliyim.?insan sinir oluyor,bu kadar dua ediyorum(mesela dün içimden geldi dün öğlen başladım okumaya,gece 1 buçuğa kadar ne kadar dua varsa burda yazılan hepsini okudum) yanlışmı yapıyorum arkadaşlar bir bilen yokmu bana özelden mesaj atabilir çıldıracağım ya.dünya dualar üstüne kurulu Allah bi şekilde bu duaların karşılığını verir diye imanla okudum içimden gelerek hergün bugün arayacak diye okudum üstüne dayanamayıp ben aradım ve cebini açmadı bu nasıl iş anlamadım.amk..görürsün sen ..bak nasıl öpücem seni??

Toplu sorulara artık cevap veremiyorum ,yetişemiyorum ulan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder